KRITERIJI OCJENJIVANJA VLADANJA UČENIKA
Učiteljsko vijeće Osnovne škole Dragutina Kušlana na sjednici održanoj 21. travnja 2011. utvrdilo je kriterije za ocjenjivanje vladanja učenika. Sukladno čl. 73. stavak 1. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi, razrednik utvrđuje ocjenu iz vladanja učenika. Razredno vijeće razmatra ponašanje svakog pojedinog učenika te kroz dolje navedene kriterije predlaže razredniku ocjenu iz vladanja:
UZORNO VLADANJE
- uzornog ponašanja prema učiteljima, učenicima i ostalim osobama u školi
i učenicima služi kao primjer
- u potpunosti poštuje pravila kućnog reda
- preuzima odgovornost za posljedice svog ponašanja
- vodi računa o svojoj i tuđoj imovini
- vodi računa o pravima, potrebama i osjećajima drugih osoba
- u slučaju potrebe pomaže drugim učenicima
- argumentirano brani svoj stav, vodeći brigu o normama ponašanja i
osjećajima drugih osoba
- iskazuje tolerantnost prema različitostima
- pokušava ispraviti pogreške, samoinicijativno ili na poticaj
DOBRO VLADANJE
- većinom se ponaša kao učenik uzornog ponašanja
- povremeno ga treba poticati na preuzimanje odgovornosti za posljedice
svoga ponašanja
- povremeno ponavlja pogreške na koje je već upozoren ali ih nakon
upozorenja odmah ispravlja
- pomaže drugima, ali samo na poticaj
- ako mu je bila izrečena pedagoška mjera, nakon toga je u potpunosti
korigirao ponašanje koje je dovelo do mjere
LOŠE VLADANJE
- nepristojno i neuljudno se odnosi prema učiteljima, učenicima i ostalim
osobama u školi
- često krši pravila kućnog reda
- rijetko preuzima odgovornost za posljedice vlastitog ponašanja
- ponavljano oštećuje imovinu učenika, učitelja i drugih osoba u školi te
školski inventar
- otuđuje osobnu imovinu učenika, učitelja i drugih osoba u školi
- greške često ponavlja unatoč upozorenjima o neprimjerenosti ponašanja i
poticajima da ih korigira
- svojim postupcima često ugrožava prava i potrebe drugih osoba i zbog
njega se drugi osjećaju loše (koristi vulgarne izraze, vrijeđa, ruga se,
prijeti, agresivan je prema drugima, nameće svoju volju)
- nerado pomaže drugima a povremeno to odbija i na poticaj
- često iskazuje netolerantnost prema različitostima
- unatoč prethodno izrečenoj pedagoškoj mjeri nije korigirao ponašanje.
U odnosu na ove kriterije može biti odstupanja u slučaju da učenik ima dijagnosticiran ADHD o čemu odluku za svako dijete pojedinačno donosi razredno vijeće na prijedlog stručne službe škole.
« Rujan 2020 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
JUTARNJA SMJENA |
|
SAT |
VRIJEME |
1. |
8:00 - 8:45 |
2. |
8:50 - 9:35 |
odmor 10 minuta, mliječni obrok |
|
3. |
9:45 - 10:30 |
odmor 15 minuta, mliječni obrok |
|
4. |
10:45 - 11:30 |
5. |
11:35 - 12:20 |
6. |
12:25 - 13:10 |
7. |
13:15 - 13:55 |
POPODNEVNA SMJENA |
|
SAT |
VRIJEME |
1. |
14:00 - 14:45 |
2. |
14:50 - 15:35 |
odmor 10 minuta, mliječni obrok |
|
3. |
15:45 - 16:30 |
odmor 10 minuta, mliječni obrok |
|
4. |
16:40 - 17:25 |
5. |
17:30 - 18:15 |
6. |
18:20 - 19:05 |
7. |
19:10 - 19:55 |
Škola |
• Upisi u srednje škole |
• Agencija za odgoj i ... |
• Ministarstvo znanost... |
• www.skole.hr |
• Zbornica |
Časopisi |
• Drvo znanja |
• Meridijani |
• Bug |
• PC chip |